|
|
|
|
|
|
|
|
10. KORSZAK (Császárság) (tervezet, még módosulhat)
|
|
|
A korszakváltás feltételei: ? pontszám, 1800 kör játékidő a 9. korban, Alkotmány találmány |
A császárságban az alábbi anyagok, épületek, egységek, akciók
jelennek meg. Valamint minden korábbi korszakban megismert anyag, épület,
stb továbbra is használható. |
TERMELÉS |
Anyagok |
Anyag |
Magyarázat |
Hol termel |
Szükséges találmány |
Kell hozzá |
- |
|
|
|
|
Hajók |
Tipus |
Kapacitás |
Sebesség |
Építési idő |
|
Vitorlás hadigálya
|
100 |
7 |
60 kör (1 hajógyár esetén) |
30.000 Dénár
600 Fa
600 Vas |
|
Oldal tetejére
|
ÉPÜLETEK |
Épület |
Szükséges
találmány |
Szülő |
Magyarázat/ Bónusz |
Építőpont szükséglet |
Építés költsége |
Építőanyag szükséglet |
Banditaszállás |
Banditaszállás |
Rablótelep |
75 Alvilági egységnek szállás |
500 |
10.000 |
50 Agyag
50 Fa
50 Kő
100 Márvány
200 Gránit
50 Gyémánt
|
Csillagvizsgáló |
Csillagvizsgáló |
Világítótorony |
Növeli a hajók sebességét, 40%/1% világítótorony,
max. 200% |
500 |
10.000 |
500 Kő |
|
Oldal tetejére
|
EGYSÉGEK |
|
Katonai egységek |
Egység (Típus) |
Harci érték |
Sebes-
ség |
KP-igény |
Képzés-
ár |
Anyag-
szükséglet |
Zsold |
Kétkezes
Kardos
|
25 |
7 |
60 |
3000 |
2 Vasfegyver
1 Vaspajzs
|
1,75 Dénár
0,2 Gabona
0,1 Gyümölcs
|
Számszeríjász
|
25 |
6 |
50 |
2500 |
1 Acélfegyver
1 Acélpajzs |
1,75 Dénár
0,2 Gabona
0,1 Gyümölcs
|
Lovag
|
25 |
10 |
70 |
3500 |
3 Acélfegyver
1 Acélpajzs
1 Ló
|
1,75 Dénár
0,2 Gabona
0,1 Gyümölcs
|
Elit
Számszeríjász
|
35 |
5 |
140 |
5000 |
1 Acélfegyver
2 Acélpajzs
|
3,5 Dénár
0,02 Ezüst
0,1 Gabona
0,2 Hús
0,1 Gyümölcs
|
Elit
Lovag
|
35 |
9 |
170 |
7000 |
4 Acélfegyver
1 Acélpajzs
1 Ló
|
3,5 Dénár
0,02 Arany
0,1 Gabona
0,2 Hús
0,1 Gyümölcs
|
Görögtűz
|
125 |
3 |
500 |
25.000 |
5 Kétkezes Kardos
50 Fa
25 Vas
25 Szén
|
14 Dénár
1,0 Gabona
1,5 Olaj
0,5 Gyümölcs
0,01 Szén
|
|
Mágikus egységek |
Egység (kaszt) |
KP-igény |
Képzésár |
Zsold |
- |
- |
- |
-
|
|
Alvilági egységek |
Egység (kaszt) |
KP-igény |
Képzésár |
Zsold |
- |
- |
- |
- |
|
Oldal tetejére
|
AKCIÓK |
Katonai akciók |
Akció neve |
Szükséges találmány |
Magyarázat |
Rabságbaejtés
|
Rabságbaejtés
|
Az ellenfél lakosságát, katonai, mágikus és alvilági egységei
(alapban) 2-4%-át szerzed meg. Az akció 4 körig zajlik! Hazaút
van !
|
|
Mágikus akciók |
Név |
Találmány |
Rúna-
szüks. |
Hitpont-
szüks. |
Mana-
szüks. |
F |
T |
N |
Magyarázat |
Mágusok |
|
|
|
|
|
|
|
|
Katonák lélekrablása
|
Lélekrablás
|
25
|
-
|
25
|
P
|
A
|
-
|
1-3% katonai egység meghal |
Tolvajok lélekrablása |
Lélekrablás |
25
|
-
|
25
|
P
|
A
|
-
|
1-3% alvilági egység meghal |
|
Alvilági akciók |
Név |
Találmány |
Ármány- szüks. |
Magyarázat |
Szabotőrök |
|
|
|
Tisztek leitatása |
Leitatás |
70 |
A célpont következo támadó serege +1
körrel késleltetve indul. |
Varázslók leitatása |
Leitatás
|
70 |
A célpont mannája 50%-al csökken |
Tolvajok leitatása |
Leitatás
|
70 |
A célpont ármánya 50%-al csökken |
Papok leitatása |
Leitatás
|
70 |
A célpont hitponttermelése 5-10 körig
80%-al csökken |
|
Oldal tetejére
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|