10. KORSZAK (Császárság) (tervezet, még módosulhat)
A korszakváltás feltételei: ? pontszám, 1800 kör játékidő a 9. korban, Alkotmány találmány
A császárságban az alábbi anyagok, épületek, egységek, akciók jelennek meg. Valamint minden korábbi korszakban megismert anyag, épület, stb továbbra is használható.
TERMELÉS
Anyagok
Anyag Magyarázat Hol termel Szükséges találmány Kell hozzá
-        
Hajók
Tipus Kapacitás Sebesség Építési idő

Vitorlás hadigálya

100 7 60 kör (1 hajógyár esetén) 30.000 Dénár
600 Fa
600 Vas
Oldal tetejére
ÉPÜLETEK
Épület Szükséges
találmány
Szülő Magyarázat/ Bónusz Építőpont szükséglet Építés költsége Építőanyag szükséglet
Banditaszállás Banditaszállás Rablótelep 75 Alvilági egységnek szállás 500 10.000 50 Agyag
50 Fa
50 Kő
100 Márvány
200 Gránit
50 Gyémánt
Csillagvizsgáló Csillagvizsgáló Világítótorony Növeli a hajók sebességét, 40%/1% világítótorony, max. 200% 500 10.000 500 Kő
Oldal tetejére
EGYSÉGEK
Katonai egységek
Egység (Típus)

Harci érték

Sebes-
ség
KP-igény Képzés-
ár
Anyag-
szükséglet
Zsold
Kétkezes Kardos

25 7 60 3000 2 Vasfegyver
1 Vaspajzs
1,75 Dénár
0,2 Gabona
0,1 Gyümölcs
Számszeríjász

25 6 50 2500 1 Acélfegyver
1 Acélpajzs
1,75 Dénár
0,2 Gabona
0,1 Gyümölcs
Lovag

25 10 70 3500 3 Acélfegyver
1 Acélpajzs
1 Ló
1,75 Dénár
0,2 Gabona
0,1 Gyümölcs
Elit Számszeríjász

35 5 140 5000 1 Acélfegyver
2 Acélpajzs
3,5 Dénár
0,02 Ezüst
0,1 Gabona
0,2 Hús
0,1 Gyümölcs
Elit Lovag

35 9 170 7000 4 Acélfegyver
1 Acélpajzs
1 Ló
3,5 Dénár
0,02 Arany
0,1 Gabona
0,2 Hús
0,1 Gyümölcs
Görögtűz

125 3 500 25.000 5 Kétkezes Kardos
50 Fa
25 Vas
25 Szén
14 Dénár
1,0 Gabona
1,5 Olaj
0,5 Gyümölcs
0,01 Szén
Mágikus egységek
Egység (kaszt) KP-igény Képzésár Zsold
- - -

-

Alvilági egységek
Egység (kaszt) KP-igény Képzésár Zsold
- - - -
Oldal tetejére
AKCIÓK
Katonai akciók
Akció neve Szükséges találmány Magyarázat

Rabságbaejtés

Rabságbaejtés

Az ellenfél lakosságát, katonai, mágikus és alvilági egységei (alapban) 2-4%-át szerzed meg. Az akció 4 körig zajlik! Hazaút van !

Mágikus akciók
Név Találmány Rúna-
szüks.
Hitpont-
szüks.
Mana-
szüks.
F T N Magyarázat
Mágusok  
Katonák lélekrablása

Lélekrablás

25

-

25

P

A

-

1-3% katonai egység meghal
Tolvajok lélekrablása Lélekrablás 25

-

25 P A - 1-3% alvilági egység meghal
Alvilági akciók
Név Találmány Ármány-
szüks.
Magyarázat
Szabotőrök  
Tisztek leitatása Leitatás 70 A célpont következo támadó serege +1 körrel késleltetve indul.
Varázslók leitatása Leitatás 70 A célpont mannája 50%-al csökken
Tolvajok leitatása Leitatás 70 A célpont ármánya 50%-al csökken
Papok leitatása Leitatás 70 A célpont hitponttermelése 5-10 körig 80%-al csökken
Oldal tetejére