9. KORSZAK (Korai császárság) (tervezet, még módosulhat)
A korszakváltás feltételei: ? pontszám, 1600 kör játékidő a 8. korban, Szenátus találmány
A korai császárságban az alábbi anyagok, épületek, egységek, akciók jelennek meg. Valamint minden korábbi korszakban megismert anyag, épület, stb továbbra is használható.
TERMELÉS
Anyagok
Anyag Magyarázat Hol termel Szükséges találmány Kell hozzá
Gyémánt Drágakő Gyémántbánya Gyémántbányászat  
Oldal tetejére
ÉPÜLETEK
Épület Szükséges
találmány
Szülő Magyarázat/ Bónusz Építőpont szükséglet Építés költsége Építőanyag szükséglet
Gyémántbánya Gyémánt-
bányászat
Gyémántlelőhely 10 Gyémántot termel/kör 150 3000 50 Agyag
50 Fa
50 Kő
Panteon Panteon Templom 75 mágikus egységnek szállás 500 10.000 50 Fa
50 Kő
200 Gránit
200 Gyémánt
Várfal Várfal Erődítés Növeli a támadó seregek veszteségeit, 20%/1%, max. 100% 500 10.000

500 Kő

Oldal tetejére
EGYSÉGEK
Katonai egységek
Egység (Típus)

Harci érték

Sebes-
ség
KP-igény Képzés-
ár
Anyag-
szükséglet
Zsold
Hosszú Kardos

20 7 50 2500 2 Vasfegyver
1 Vaspajzs
1,5 Dénár
0,2 Gabona
0,1 Gyümölcs
Íjász

20 6 40 2000 1 Vasfegyver
1 Vaspajzs
1,5 Dénár
0,2 Gabona
0,1 Gyümölcs
Nehézfegyverzetü Lovas

20 10 60 3000 3 Vasfegyver
1 Vaspajzs
1 Ló
1,5 Dénár
0,2 Gabona
0,1 Gyümölcs
Elit Íjász

28 5 120 4000 1 Acélfegyver
2 Acélpajzs
3 Dénár
0,02 Ezüst
0,1 Gabona
0,2 Hús
0,1 Gyümölcs
Elit Nehézfegyverzetű Lovas

28 9 140 6000 4 Acélfegyver
1 Acélpajzs
1 Ló
3 Dénár
0,02 Arany
0,1 Gabona
0,2 Hús
0,1 Gyümölcs
Balliszta
100 3 425 21.000 5 Hosszú Kardos
50 Fa
25 Vas
25 Szén
12 Dénár
1 Gabona
1,5 Olaj
0,5 Gyümölcs
0,05 Vas
0,05 Szén
Mágikus egységek
Egység (kaszt) KP-igény Képzésár Zsold
-      
Alvilági egységek
Egység (kaszt) KP-igény Képzésár Zsold
Intrigátor 20 1000 0,5 Dénár
0,1 Bor
0,1 Hús
0,1 Gyümölcs
Oldal tetejére
AKCIÓK
Katonai akciók
Akció neve Szükséges találmány Magyarázat
Ostrom

Ostrom

Siker esetén az ellenfeled országába költözik a hadsereged 6%-a. A célpontod teljesen elszigetelődik a külvilágtól:
- nincs karavánforgalom: ergo nincs piacozás
- nem fér hozzá a birodalmi raktárhoz
- nem tudnak bejutni esetleges védőseregek.
- semmiféle akciót nem tud indítani.
Megszüntetésének ugyan azok a feltételei mint a gyarmatosítás esetén.

Mágikus akciók
Név Találmány Rúna-
szüks.
Hitpont-
szüks.
Mana-
szüks.
F T N Magyarázat
Mágusok  
Démonidézés

Démonidézés
12 - 5 A M 6 Az ellenségeid 100%-al több katonai veszteséget szenvednek
Alvilági akciók
Név Találmány Ármány-
szüks.
Magyarázat
Intrigátorok  
Lázítás Intrigálás 50 A célpont harci kedve 2-4-t csökken
Felkelés szítása Intrigálás 50 A célpont hangulata 2-4-t csökken
Oldal tetejére