|
|
|
|
|
|
|
|
9. KORSZAK (Korai császárság) (tervezet, még módosulhat)
|
|
|
A korszakváltás feltételei: ? pontszám, 1600 kör játékidő a 8. korban, Szenátus találmány |
A korai császárságban az alábbi anyagok, épületek, egységek,
akciók jelennek meg. Valamint minden korábbi korszakban megismert anyag,
épület, stb továbbra is használható. |
TERMELÉS |
Anyagok |
Anyag |
Magyarázat |
Hol termel |
Szükséges találmány |
Kell hozzá |
Gyémánt |
Drágakő |
Gyémántbánya |
Gyémántbányászat |
|
|
Oldal tetejére
|
ÉPÜLETEK |
Épület |
Szükséges
találmány |
Szülő |
Magyarázat/ Bónusz |
Építőpont szükséglet |
Építés költsége |
Építőanyag szükséglet |
Gyémántbánya |
Gyémánt- bányászat |
Gyémántlelőhely |
10 Gyémántot termel/kör |
150 |
3000 |
50 Agyag
50 Fa
50 Kő
|
Panteon |
Panteon |
Templom |
75 mágikus egységnek szállás |
500 |
10.000 |
50 Fa
50 Kő
200 Gránit
200 Gyémánt
|
Várfal |
Várfal |
Erődítés |
Növeli a támadó seregek veszteségeit, 20%/1%,
max. 100% |
500 |
10.000 |
500 Kő
|
|
Oldal tetejére
|
EGYSÉGEK |
|
Katonai egységek |
Egység (Típus) |
Harci érték |
Sebes-
ség |
KP-igény |
Képzés-
ár |
Anyag-
szükséglet |
Zsold |
Hosszú
Kardos
|
20 |
7 |
50 |
2500 |
2 Vasfegyver
1 Vaspajzs |
1,5 Dénár
0,2 Gabona
0,1 Gyümölcs
|
Íjász
|
20 |
6 |
40 |
2000 |
1 Vasfegyver
1 Vaspajzs |
1,5 Dénár
0,2 Gabona
0,1 Gyümölcs
|
Nehézfegyverzetü
Lovas
|
20 |
10 |
60 |
3000 |
3 Vasfegyver
1 Vaspajzs
1 Ló
|
1,5 Dénár
0,2 Gabona
0,1 Gyümölcs
|
Elit
Íjász
|
28 |
5 |
120 |
4000 |
1 Acélfegyver
2 Acélpajzs |
3 Dénár
0,02 Ezüst
0,1 Gabona
0,2 Hús
0,1 Gyümölcs
|
Elit
Nehézfegyverzetű Lovas
|
28 |
9 |
140 |
6000 |
4 Acélfegyver
1 Acélpajzs
1 Ló
|
3 Dénár
0,02 Arany
0,1 Gabona
0,2 Hús
0,1 Gyümölcs
|
Balliszta
|
100 |
3 |
425 |
21.000 |
5 Hosszú Kardos
50 Fa
25 Vas
25 Szén
|
12 Dénár
1 Gabona
1,5 Olaj
0,5 Gyümölcs
0,05 Vas
0,05 Szén
|
|
Mágikus egységek |
Egység (kaszt) |
KP-igény |
Képzésár |
Zsold |
- |
|
|
|
|
Alvilági egységek |
Egység (kaszt) |
KP-igény |
Képzésár |
Zsold |
Intrigátor |
20 |
1000 |
0,5 Dénár
0,1 Bor
0,1 Hús
0,1 Gyümölcs
|
|
Oldal tetejére
|
AKCIÓK |
Katonai akciók |
Akció neve |
Szükséges találmány |
Magyarázat |
Ostrom
|
Ostrom |
Siker esetén az ellenfeled országába költözik a hadsereged
6%-a. A célpontod teljesen elszigetelődik a külvilágtól:
- nincs karavánforgalom: ergo nincs piacozás
- nem fér hozzá a birodalmi raktárhoz
- nem tudnak bejutni esetleges védőseregek.
- semmiféle akciót nem tud indítani.
Megszüntetésének ugyan azok a feltételei mint a gyarmatosítás
esetén.
|
|
Mágikus akciók |
Név |
Találmány |
Rúna-
szüks. |
Hitpont-
szüks. |
Mana-
szüks. |
F |
T |
N |
Magyarázat |
Mágusok |
|
|
|
|
|
|
|
|
Démonidézés
|
Démonidézés
|
12 |
- |
5 |
A |
M |
6 |
Az ellenségeid 100%-al több
katonai veszteséget szenvednek |
|
Alvilági akciók |
Név |
Találmány |
Ármány- szüks. |
Magyarázat |
Intrigátorok |
|
|
|
Lázítás |
Intrigálás |
50 |
A célpont harci kedve 2-4-t csökken |
Felkelés szítása |
Intrigálás |
50 |
A célpont hangulata 2-4-t csökken |
|
Oldal tetejére
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|