7. KORSZAK
A korszakváltás feltételei: 285 000 pontszám, 1200 kör játékidő a 6. korban, Fórum találmány
A korai köztársaságban az alábbi anyagok, épületek, egységek, akciók jelennek meg. Valamint minden előző korszakban megismert anyag, épület, stb továbbra is használható.
TERMELÉS
Anyagok
Anyag Magyarázat Hol termel Szükséges találmány Kell hozzá
Gránit Alapanyag Gránitbánya Gránitbányászat  
Acélfegyver Fegyver Kovács Acélgyártás Vas, szén
Acélpajzs Fegyver Kovács Acélgyártás Vas, szén
Oldal tetejére
ÉPÜLETEK
Épület Szükséges
találmány
Szülő Magyarázat/ Bónusz Építőpont szükséglet Építés költsége Építőanyag szükséglet
Gránitbánya Gránitbányászat Gránitlelőhely 10 Gránitot termel/kör 150 3000 50 Agyag
50 Fa
50 Kő
Laktanya Laktanya Kaszárnya 70 katonának szállás 500 10.000 300 Kő
150 Gránit
Palota Palota Üres Csökkenti a munkanélküliek számát
(1000 munkást foglalkoztat)
2000 500.000 300 Agyag
300 Fa
300 Kő
300 Márvány
300 Gránit
300 Ezüst
300 Arany
Oldal tetejére
EGYSÉGEK
Katonai egységek
Egység (Típus)

Harci érték

Sebes-
ség
KP-igény Képzés-
ár
Anyag-
szükséglet
Zsold
Szablyakardos
13 6 36 1800 2 Bronzfegyver
1 Bronzpajzs
1 Dénár
0,2 Gabona
0,11 Gyümölcs
Alabárdos
13 5 29 1400 1 Vasfegyver
1 Vaspajzs
1 Dénár
0,2 Gabona
0,11 Gyümölcs
Lovas
13 8 43 2200 3 Vasfegyver
1 Vaspajzs
1 Ló
1 Dénár
0,2 Gabona
0,11 Gyümölcs
Elit Alabárdos
21 4 86 2800 1 Acélfegyver
2 Acélpajzs
2 Dénár
0,37 Gabona
0,18 Hús
0,061 Arany
0,1 Gyümölcs
Elit Lovas
21 7 108 4400 4 Acélfegyver
1 Acélpajzs
1 Ló
2 Dénár
0,37 Gabona
0,18 Hús
0,061 Arany
0,1 Gyümölcs
Sambuca
65 3 325 16.000 5 Szablyakardos
65 Fa
30 Vas
40 Szén

8 Dénár
2,1 Gabona
2,2 Olaj
0,061 Vas
0,124 Szén

Mágikus egységek
Egység (kaszt) KP-igény Képzésár Zsold
-      
Alvilági egységek
Egység (kaszt) KP-igény Képzésár Zsold
Szabotőr 20 1000 dénár
5 Bor
5 Hús
0,5 Dénár
0,1 Bor
0,1 Hús
0,1 Gyümölcs
Oldal tetejére
AKCIÓK
Katonai akciók
Akció neve Szükséges találmány Magyarázat
Hosszú hadjárat

Hosszú hadjárat
Olyan, mint a területszerzés, viszont 4 körben zajlik a csata! 4, 3, 2 ill. 1%-ot lehet szerezni, együtt tehát 10%-ot. Ha az utolsó kör sikeres volt letelepednek a katonák, nem kell hazagyalogolniuk. Hátránya a dolognak, hogy bukás esetén is négyszer támad a sereg, tehát nagyon magas lehet a halálozás..
A lerombolt épületek aránya 1. körben 30-60%, 2. körben 45-70%, 3. körben 60-80%, 4. körben 75-90%
A támadó katonai halálozása csaták során fixen 1, 2, 4, 6%-kal magasabb a normálisnál! Levédett bányák megszerzésére nincs lehetőség.
Üresen hagyott ország hosszú hadjárattal való támadása esetén is lesz vesztesége a támadónak, mivel ennél az akciónál a Lakosság is védekezik a támadóval szemben. Ezért minden esetben kell minimális veszteségekkel számolnia a támadónak.
Mágikus akciók
Név Találmány Rúna-
szüks.
Hitpont-
szüks.
Mana-
szüks.
F T N Magyarázat
Gyógyítók  
Immunitás katonáknak
Immunitás 3 6 4 A M 2 A katonák hullását és sebesülését 50%-kal csökkenti.
Immunitás varázslóknak
Immunitás 2 3 2 A M 2 A varázslók hullását és sebesülését 50%-kal csökkenti.
Immunitás tolvajoknak
Immunitás 2 3 2 A M 2 A tolvajok hullását és sebesülését 50%-kal csökkenti.
Alvilági akciók
Név Találmány Ármány-
szüks.
Magyarázat
Szabotőrök  
Gyújtogatás Szabotázs 40 Felgyullad a célpont épületei 0,5-1,5%-a. Limit: 3/24 óra.
Hajósüllyesztés Szabotázs 40 Elsüllyed a célpont hajói 1-2%-a. Limit: 3/24 óra
Gépek szabotálása Szabotázs 40 Összedöl a célpont gépi egységei 1-2%-a. Limit: 2/24 óra
Oldal tetejére