|
|
|
|
|
|
|
|
7. KORSZAK
|
|
|
A korszakváltás feltételei: 285 000 pontszám, 1200 kör játékidő a 6. korban, Fórum találmány |
A korai köztársaságban az alábbi anyagok, épületek, egységek,
akciók jelennek meg. Valamint minden előző korszakban megismert anyag,
épület, stb továbbra is használható. |
TERMELÉS |
Anyagok |
Anyag |
Magyarázat |
Hol termel |
Szükséges találmány |
Kell hozzá |
Gránit |
Alapanyag |
Gránitbánya |
Gránitbányászat |
|
Acélfegyver |
Fegyver |
Kovács |
Acélgyártás |
Vas, szén |
Acélpajzs |
Fegyver |
Kovács |
Acélgyártás |
Vas, szén |
|
Oldal tetejére
|
ÉPÜLETEK |
Épület |
Szükséges
találmány |
Szülő |
Magyarázat/ Bónusz |
Építőpont szükséglet |
Építés költsége |
Építőanyag szükséglet |
Gránitbánya |
Gránitbányászat |
Gránitlelőhely |
10 Gránitot termel/kör |
150 |
3000 |
50 Agyag
50 Fa
50 Kő
|
Laktanya |
Laktanya |
Kaszárnya |
70 katonának szállás |
500 |
10.000 |
300 Kő
150 Gránit
|
Palota |
Palota |
Üres |
Csökkenti a munkanélküliek számát
(1000 munkást foglalkoztat)
|
2000 |
500.000 |
300 Agyag
300 Fa
300 Kő
300 Márvány
300 Gránit
300 Ezüst
300 Arany
|
|
Oldal tetejére
|
EGYSÉGEK |
|
Katonai egységek |
Egység (Típus) |
Harci érték |
Sebes-
ség |
KP-igény |
Képzés-
ár |
Anyag-
szükséglet |
Zsold |
Szablyakardos
|
13 |
6 |
36 |
1800 |
2 Bronzfegyver
1 Bronzpajzs |
1 Dénár
0,2 Gabona
0,11 Gyümölcs |
Alabárdos
|
13 |
5 |
29 |
1400 |
1 Vasfegyver
1 Vaspajzs |
1 Dénár
0,2 Gabona
0,11 Gyümölcs |
Lovas
|
13 |
8 |
43 |
2200 |
3 Vasfegyver
1 Vaspajzs
1 Ló
|
1 Dénár
0,2 Gabona
0,11 Gyümölcs |
Elit
Alabárdos
|
21 |
4 |
86 |
2800 |
1 Acélfegyver
2 Acélpajzs |
2 Dénár
0,37 Gabona
0,18 Hús
0,061 Arany
0,1 Gyümölcs
|
Elit
Lovas
|
21 |
7 |
108 |
4400 |
4 Acélfegyver
1 Acélpajzs
1 Ló
|
2 Dénár
0,37 Gabona
0,18 Hús
0,061 Arany
0,1 Gyümölcs
|
Sambuca
|
65 |
3 |
325 |
16.000 |
5 Szablyakardos
65 Fa
30 Vas
40 Szén
|
8 Dénár
2,1 Gabona
2,2 Olaj
0,061 Vas
0,124 Szén
|
|
Mágikus egységek |
Egység (kaszt) |
KP-igény |
Képzésár |
Zsold |
- |
|
|
|
|
Alvilági egységek |
Egység (kaszt) |
KP-igény |
Képzésár |
Zsold |
Szabotőr |
20 |
1000 dénár
5 Bor
5 Hús |
0,5 Dénár
0,1 Bor
0,1 Hús
0,1 Gyümölcs
|
|
Oldal tetejére
|
AKCIÓK |
Katonai akciók |
Akció neve |
Szükséges találmány |
Magyarázat |
Hosszú hadjárat
|
Hosszú hadjárat
|
Olyan, mint a területszerzés, viszont 4 körben zajlik a csata! 4, 3, 2
ill. 1%-ot lehet szerezni, együtt tehát 10%-ot. Ha az utolsó kör
sikeres volt letelepednek a katonák, nem kell hazagyalogolniuk.
Hátránya a dolognak, hogy bukás esetén is négyszer támad a sereg, tehát
nagyon magas lehet a halálozás..
A lerombolt épületek aránya 1. körben 30-60%, 2. körben 45-70%, 3. körben 60-80%, 4. körben 75-90%
A támadó katonai halálozása csaták során fixen 1, 2, 4, 6%-kal magasabb
a normálisnál! Levédett bányák megszerzésére nincs lehetőség. Üresen
hagyott ország hosszú hadjárattal való támadása esetén is lesz
vesztesége a támadónak, mivel ennél az akciónál a Lakosság is védekezik
a támadóval szemben. Ezért minden esetben kell minimális veszteségekkel
számolnia a támadónak. |
|
Mágikus akciók |
Név |
Találmány |
Rúna-
szüks. |
Hitpont-
szüks. |
Mana-
szüks. |
F |
T |
N |
Magyarázat |
Gyógyítók |
|
|
|
|
|
|
|
|
Immunitás katonáknak
|
Immunitás |
3 |
6 |
4 |
A |
M |
2 |
A katonák hullását és sebesülését 50%-kal
csökkenti. |
Immunitás varázslóknak
|
Immunitás |
2 |
3 |
2 |
A |
M |
2 |
A varázslók hullását és sebesülését
50%-kal csökkenti. |
Immunitás tolvajoknak
|
Immunitás |
2 |
3 |
2 |
A |
M |
2 |
A tolvajok hullását és sebesülését
50%-kal csökkenti. |
|
Alvilági akciók |
Név |
Találmány |
Ármány- szüks. |
Magyarázat |
Szabotőrök |
|
|
|
Gyújtogatás |
Szabotázs |
40 |
Felgyullad a célpont épületei 0,5-1,5%-a. Limit: 3/24 óra. |
Hajósüllyesztés |
Szabotázs |
40 |
Elsüllyed a célpont hajói 1-2%-a. Limit: 3/24 óra |
Gépek szabotálása |
Szabotázs |
40 |
Összedöl a célpont gépi egységei 1-2%-a. Limit: 2/24 óra |
|
Oldal tetejére
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|