6. KORSZAK
A korszakváltás feltételei: 170 000 pontszám, 960 kör játékidő az 5. korban, Vasöntés találmány
A vaskorban az alábbi anyagok, épületek, egységek, akciók jelennek meg. Valamint minden előző korszakban megismert anyag, épület, stb továbbra is használható.
TERMELÉS
Anyagok
Anyag Magyarázat Hol termel Szükséges találmány Kell hozzá
Gyümölcs Termény Tanya Gyümölcstermelés  
Hajók
Tipus Kapacitás Sebesség Építési idő

Vitorlás hajó

75 8 40 kör (1 hajógyár esetén) 20.000 Dénár
400 Fa
400 Vas
Oldal tetejére
ÉPÜLETEK
Épület Szükséges
találmány
Szülő Magyarázat/ Bónusz Építőpont szükséglet Építés költsége Építőanyag szükséglet
Rablótelep Rablótelep Tolvajlak 60 Alvilági egységnek szállás 250 5000 50 Agyag
50 Fa
50 Kő
100 Márvány
Jósda Jósda Üres Információkat szerez a támadóról, 10% esély/1% jósda, max. 50% visszafordítja a gömböt, ha sikeres mindkét fél kap értesítést, ha a jósda működésbe lép, ezáltal megszerezve a varázslatot használó főoldalát. 250 5000 50 Agyag
50 Fa
50 Kő
100 Márvány
Oldal tetejére
EGYSÉGEK
Katonai egységek
Egység (Típus)

Harci érték

Sebes-
ség
KP-igény Képzés-
ár
Anyag-
szükséglet
Zsold
Pallos Kardos
12 7 30 1500

2 Bronzfegyver
1 Bronzpajzs

0,9 Dénár
0,42 Gabona
Parittyás
12 6 24 1200 1 Bronzfegyver
1 Bronzpajzs
0,9 Dénár
0,42 Gabona
Könnyűlovas

12 9 36 1800 3 Bronzfegyver
1 Bronzpajzs
1 Ló
0,9 Dénár
0,42 Gabona
Elit Parittyás
17 5 72 2400 1 Vasfegyver
2 Vaspajzs
1,68 Dénár
0,44 Gabona
0,17 Hús
0,024 Ezüst
0,024 Arany
Elit Könnyűlovas
17 8 90 3600 4 Vasfegyver
1 Vaspajzs
1 Ló
1,68 Dénár
0,44 Gabona
0,17 Hús
0,024 Ezüst
0,024 Arany
Onager
51 3 270 14.000 5 pallos kardos
60 Fa
20 Szén
25 Ón
25 Vas
6,6 Dénár
2 Gabona
2 Olaj
0,096 Ón
0,048 Vas
Mágikus egységek
Egység (kaszt) KP-igény Képzésár Zsold
Gyógyító 20 1000 Dénár
30 Rúna
30 Hit
0,5 Dénár
0,1 Gyümölcs
0,1 Hal
0,1 Bor
Alvilági egységek
Egység (kaszt) KP-igény Képzésár Zsold
- - - -
Oldal tetejére
AKCIÓK
Katonai akciók
Akció neve Szükséges találmány Magyarázat

Boszorkányüldözés

Boszorkányüldözés

Siker esetén a célpont mágikus egységeinek egy része meghal 1-4%. Hazaút van.

Mágikus akciók
Név Találmány Rúna-
szüks.
Hitpont-
szüks.
Mana-
szüks.
F T N Magyarázat
Druidák  
Mágikus csapda

Csapdaállítás

6

1

4

A

M

2

Az ellenünk irányuló varázslatok ellen 30% valószínűséggel 4x erősebben védekeznek a mágikus egységeink

Tolvajcsapda

Csapdaállítás 6 1 4 A M 2 Az ellenünk irányuló alvilági akciók ellen 30% valószínűséggel 4x erősebben védekeznek az alvilági egységeink
Tolvajok hipnotizalasa Hipnózis 6 2 5 P A - A célpont tolvajainak 2-6%-a megsebesül.
Sújtólég Sújtólég 9 2 4 P A 2 Beomlik a célpont bányáinak 0,5-1.5%-a.
A bányavédelmek nem hatásosak e varázslat ellen. Limit: 3/24 óra.

Gyógyítók

               
Katonák Gyógyítása
  2 5 10 P M 2 1 sebesült katona/10 gyógyító azonnal meggyógyul
Varázslók Gyógyítása
  2 5 10 P M 2 1 sebesült varázsló/10 gyógyító azonnal meggyógyul
Tolvajok Gyógyítása
  2 5 10 P M 2 1 sebesült tolvaj/10 gyógyító azonnal meggyógyul
Járvány   5 5 4 T A 3 A célpont lakosságának halálozása 25%-kal növekszik
Egészség
  5 5 3 M T 2 A lakosság halálozása 20%-kal csökken
Méregfelhő Méregkeverés 10 10 10 T A 4 A célpont hadserege 0%-0.4%-a pusztul el. Az utolsó körben nem hat. Limit 2/24 óra.
Gránitbánya védelem   1 0 0,5 A M 1 Meggátolja hogy az ellenség elfoglalhassa a gránitbányáidat.
Alvilági akciók
Név Találmány Ármány-
szüks.
Magyarázat
Kémek  
Tervkoppintás
Beépülés 40 Elvon a célponttól 0.5-2.5 környi tudománypontot a termelésből. 6.korszak alatt lévők ellen maluszt kapnak a 6. korosok és 6. kortól felfelé lévők a TP mennyiség szerezhetőségére. Limit: 7/24 óra
Krónika
Beépülés 20 1-3 körig mutatja a célpont katonai eseményeit az utolsó 72 körből.
Birodalmi krónika
Beépülés 30 1-3 körig mutatja a célpont és szövetségesei katonai eseményeit az utolsó 72 körből.
Alvilági krónika Beépülés 10 1-3 körig megmutatja a célpont ellen végrehajtott alvilági akciókat az utolsó 72 körből.
Mágikus krónika Beépülés 10 1-3 körig megmutatja a célpont ellen végrehajtott mágikus akciókat az utolsó 72 körből.
Orvgyilkosok      
Embergyilkolás
gyilkolás 30 A célpont lakosságának 2-4%-át megöli. Limit: 3/24 óra
Katonagyilkolás
gyilkolás 40 A célpont katonai egységeinek 1-2%-át megöli. Limit: 2/24 óra
Elitkatonagyilkolás
gyilkolás 40 A célpont elit katonai egységeinek 1-2%-át megöli. Limit: 2/24 óra
Varázslógyilkolás
gyilkolás 40 A célpont mágikus egységeinek 1-2%-át megöli. Limit: 2/24 óra
Oldal tetejére