|
|
|
|
|
|
|
|
6. KORSZAK
|
|
|
A korszakváltás feltételei: 170 000 pontszám, 960 kör játékidő az 5. korban, Vasöntés találmány |
A vaskorban az alábbi anyagok, épületek, egységek, akciók jelennek
meg. Valamint minden előző korszakban megismert anyag, épület, stb továbbra
is használható. |
TERMELÉS |
Anyagok |
Anyag |
Magyarázat |
Hol termel |
Szükséges találmány |
Kell hozzá |
Gyümölcs |
Termény |
Tanya |
Gyümölcstermelés |
|
Hajók |
Tipus |
Kapacitás |
Sebesség |
Építési idő |
|
Vitorlás hajó
|
75 |
8 |
40 kör (1 hajógyár esetén) |
20.000 Dénár
400 Fa
400 Vas |
|
Oldal tetejére
|
ÉPÜLETEK |
Épület |
Szükséges
találmány |
Szülő |
Magyarázat/ Bónusz |
Építőpont szükséglet |
Építés költsége |
Építőanyag szükséglet |
Rablótelep |
Rablótelep |
Tolvajlak |
60 Alvilági egységnek szállás |
250 |
5000 |
50 Agyag
50 Fa
50 Kő
100 Márvány |
Jósda |
Jósda |
Üres |
Információkat
szerez a támadóról, 10% esély/1% jósda, max. 50% visszafordítja a
gömböt, ha sikeres mindkét fél kap értesítést, ha a jósda működésbe
lép, ezáltal megszerezve a varázslatot használó főoldalát. |
250 |
5000 |
50 Agyag
50 Fa
50 Kő
100 Márvány
|
|
Oldal tetejére
|
EGYSÉGEK |
|
Katonai egységek |
Egység (Típus) |
Harci érték |
Sebes-
ség |
KP-igény |
Képzés-
ár |
Anyag-
szükséglet |
Zsold |
Pallos
Kardos
|
12 |
7 |
30 |
1500 |
2 Bronzfegyver
1 Bronzpajzs
|
0,9 Dénár
0,42 Gabona |
Parittyás
|
12 |
6 |
24 |
1200 |
1 Bronzfegyver
1 Bronzpajzs
|
0,9 Dénár
0,42 Gabona |
Könnyűlovas
|
12 |
9 |
36 |
1800 |
3 Bronzfegyver
1 Bronzpajzs
1 Ló
|
0,9 Dénár
0,42 Gabona |
Elit
Parittyás
|
17 |
5 |
72 |
2400 |
1 Vasfegyver
2 Vaspajzs
|
1,68 Dénár
0,44 Gabona
0,17 Hús
0,024 Ezüst
0,024 Arany
|
Elit
Könnyűlovas
|
17 |
8 |
90 |
3600 |
4 Vasfegyver
1 Vaspajzs
1 Ló
|
1,68 Dénár
0,44 Gabona
0,17 Hús
0,024 Ezüst
0,024 Arany
|
Onager
|
51 |
3 |
270 |
14.000 |
5 pallos kardos
60 Fa
20 Szén
25 Ón
25 Vas |
6,6 Dénár
2 Gabona
2 Olaj
0,096 Ón
0,048 Vas
|
|
Mágikus egységek |
Egység (kaszt) |
KP-igény |
Képzésár |
Zsold |
Gyógyító |
20 |
1000 Dénár
30 Rúna
30 Hit
|
0,5 Dénár
0,1 Gyümölcs
0,1 Hal
0,1 Bor
|
|
Alvilági egységek |
Egység (kaszt) |
KP-igény |
Képzésár |
Zsold |
- |
- |
- |
- |
|
Oldal tetejére
|
AKCIÓK |
Katonai akciók |
Akció neve |
Szükséges találmány |
Magyarázat |
Boszorkányüldözés
|
Boszorkányüldözés
|
Siker esetén a célpont mágikus egységeinek egy része meghal
1-4%. Hazaút van. |
|
Mágikus akciók |
Név |
Találmány |
Rúna-
szüks. |
Hitpont-
szüks. |
Mana-
szüks. |
F |
T |
N |
Magyarázat |
Druidák |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mágikus csapda
|
Csapdaállítás
|
6
|
1
|
4
|
A
|
M
|
2
|
Az ellenünk irányuló varázslatok ellen
30% valószínűséggel 4x erősebben védekeznek a mágikus egységeink |
Tolvajcsapda
|
Csapdaállítás |
6 |
1 |
4 |
A |
M |
2 |
Az ellenünk irányuló alvilági akciók
ellen 30% valószínűséggel 4x erősebben védekeznek az alvilági
egységeink |
Tolvajok hipnotizalasa |
Hipnózis |
6 |
2 |
5 |
P |
A |
- |
A célpont tolvajainak 2-6%-a megsebesül. |
Sújtólég |
Sújtólég |
9 |
2 |
4 |
P |
A |
2 |
Beomlik a célpont bányáinak 0,5-1.5%-a.
A bányavédelmek nem hatásosak e varázslat ellen. Limit: 3/24 óra. |
Gyógyítók
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katonák Gyógyítása
|
|
2 |
5 |
10 |
P |
M |
2 |
1 sebesült katona/10 gyógyító azonnal
meggyógyul |
Varázslók Gyógyítása
|
|
2 |
5 |
10 |
P |
M |
2 |
1 sebesült varázsló/10 gyógyító azonnal
meggyógyul |
Tolvajok Gyógyítása
|
|
2 |
5 |
10 |
P |
M |
2 |
1 sebesült tolvaj/10 gyógyító azonnal
meggyógyul |
Járvány |
|
5 |
5 |
4 |
T |
A |
3 |
A célpont lakosságának halálozása 25%-kal
növekszik |
Egészség
|
|
5 |
5 |
3 |
M |
T |
2 |
A lakosság halálozása 20%-kal csökken |
Méregfelhő |
Méregkeverés |
10 |
10 |
10 |
T |
A |
4 |
A célpont hadserege 0%-0.4%-a pusztul
el. Az utolsó körben nem hat. Limit 2/24 óra. |
Gránitbánya védelem |
|
1 |
0 |
0,5 |
A |
M |
1 |
Meggátolja hogy az ellenség
elfoglalhassa a gránitbányáidat. |
|
Alvilági akciók |
Név |
Találmány |
Ármány-
szüks. |
Magyarázat |
Kémek |
|
|
|
Tervkoppintás
|
Beépülés |
40 |
Elvon a célponttól 0.5-2.5 környi tudománypontot a termelésből.
6.korszak alatt lévők ellen maluszt kapnak a 6. korosok és 6.
kortól felfelé lévők a TP mennyiség szerezhetőségére.
Limit: 7/24 óra |
Krónika
|
Beépülés |
20 |
1-3 körig mutatja a célpont katonai eseményeit
az utolsó 72 körből. |
Birodalmi krónika
|
Beépülés |
30 |
1-3 körig mutatja a célpont és szövetségesei
katonai eseményeit az utolsó 72 körből. |
Alvilági krónika |
Beépülés |
10 |
1-3 körig megmutatja a célpont ellen
végrehajtott alvilági akciókat az utolsó 72 körből. |
Mágikus krónika |
Beépülés |
10 |
1-3 körig megmutatja a célpont ellen
végrehajtott mágikus akciókat az utolsó 72 körből. |
Orvgyilkosok |
|
|
|
Embergyilkolás
|
gyilkolás |
30 |
A célpont lakosságának 2-4%-át megöli.
Limit: 3/24 óra |
Katonagyilkolás
|
gyilkolás |
40 |
A célpont katonai egységeinek 1-2%-át
megöli.
Limit: 2/24 óra |
Elitkatonagyilkolás
|
gyilkolás |
40 |
A célpont elit katonai egységeinek 1-2%-át
megöli.
Limit: 2/24 óra |
Varázslógyilkolás
|
gyilkolás |
40 |
A célpont mágikus egységeinek 1-2%-át
megöli.
Limit: 2/24 óra |
|
Oldal tetejére
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|