|
|
|
|
|
|
|
|
4. KORSZAK
|
|
|
A korszakváltás feltételei: 49500 pontszám, 720 kör játékidő a 3. korban, Bronzöntés találmány |
A bronzkorban az alábbi anyagok, épületek, egységek, akciók
jelennek meg. Valamint minden előző korszakban megismert anyag, épület,
stb továbbra is használható. |
TERMELÉS |
Anyagok |
Anyag |
Magyarázat |
Hol termel |
Szükséges találmány |
Kell hozzá |
Hús * |
Termény |
Tanya |
Házi állattartás |
|
Hal |
Termény |
Halászfalu |
Halászat |
|
Arany |
Ékszer
|
Aranybánya |
Aranybányászat |
Hal |
Szén * |
Alapanyag |
Szénbánya |
Szénbányászat |
Hal |
Vas * |
Fém |
Vasbánya |
Vasbányászat |
Hal |
* nem használható még ebben a korban |
Pénzverés |
Tipus |
Szükséges találmány |
Felhasználás/kör |
Termelés/kör |
Aranypénz |
Aranymüvelés |
2 fa, 4 arany |
2000 Dénár |
Hajók |
Tipus |
Kapacitás |
Sebesség |
Építési idő |
Anyagszükséglet |
Háromsorevezős
|
75 |
6 |
30 kör (1 hajógyár esetén) |
15.000 dénár
300 fa
150 réz
150 ón |
|
Oldal tetejére
|
ÉPÜLETEK |
Épület |
Szükséges
találmány |
Szülő |
Magyarázat/ Bónusz |
Építőpont szükséglet |
Építés költsége |
Építőanyag szükséglet |
Aranybánya |
Aranybányászat |
Arany-lelőhely |
10 aranyat termel/kör 4 halat fogyaszt/kör |
150 |
3000 |
50 Agyag
50 Fa
50 Kő |
Vasbánya |
Vasbányászat |
Vaslelőhely |
10 vasat termel/kör 4 halat fogyaszt/kör |
150 |
3000 |
50 Agyag
50 Fa
50 Kő |
Szénbánya |
Szénbányászat |
Szénlelőhely |
10 szenet termel/kör 4 halat fogyaszt/kör |
150 |
3000 |
50 Agyag
50 Fa
50 Kő |
Villa |
Villa |
Ház |
60 lakosnak szállás |
250 |
5000 |
50 Agyag
50 Fa
150 Kő |
Halászfalu |
Halászat |
Tengerpart |
30 lakosnak szállás + 15 halat termel/kör 12 munkást foglalkoztat |
150 |
3000 |
50 Fa
100 Kő |
Árok |
Árok |
Üres |
Lassítja a támadó seregeket, 5%/1% árok,
max. 25% |
250 |
5000 |
250 Agyag |
Világítótorony |
Világítótorony |
Tengerpart |
Növeli a hajók sebességét, 20%/1% világítótorony,
max. 100%. |
250 |
5000 |
250 Kő |
Tőzsde |
Tőzsde |
Üres |
Növeli az adóbevételt, 10%/1% tőzsde, max.
50% |
500 |
10000 |
50 Agyag
50 Fa
400 Kő |
|
Oldal tetejére
|
EGYSÉGEK |
|
Katonai egységek |
Egység (Típus) |
Harci érték |
Sebes-
ség |
KP-igény |
Képzés-
ár |
Anyag-
szükséglet |
Zsold |
Vívótőrös |
8
|
7 |
20 |
1000 |
2 rézfegyver
1 rézpajzs
|
0,6 dénár
0,3 gabona
|
Dobóbaltás |
8 |
6 |
16 |
800 |
1 bronzfegyver
1 bronzpajzs
|
0,6 dénár
0,3 gabona
|
Halhatatlan |
8 |
9 |
24 |
1200 |
3 bronzfegyver
1 bronzpajzs
|
0,6 dénár
0,3 gabona
|
Elit
Dobóbaltás |
12 |
5 |
48 |
1600 |
1 bronzfegyver
2 bronzpajzs
|
1,2 dénár
0,02 ezüst
0,01 arany
0,5 gabona |
Elit
Halhatatlan |
12 |
8 |
60 |
2400 |
4 bronzfegyver
1 bronzpajzs
|
1,2 dénár
0,02 ezüst
0,01 arany
0,5 gabona |
Dárdavető |
40 |
3 |
180 |
9000 |
5 vívótőrös
50 fa
50 réz
|
5 dénár
1,55 gabona
1,55 olaj
0,11 ón |
|
Mágikus egységek |
Egység (kaszt) |
KP-igény |
Képzésár |
Zsold |
Druida |
20
|
1000
|
0,5 Dénár
0,3 Gabona
|
|
Alvilági egységek |
Egység (kaszt) |
KP-igény |
Képzésár |
Zsold |
- |
- |
- |
- |
|
Oldal tetejére
|
AKCIÓK |
Katonai akciók |
Akció neve |
Szükséges találmány |
Magyarázat |
Alvilág felszámolás |
Alvilág felszámolás |
Siker esetén a célpont alvilági egységeinek
egy része meghal. (alapban) 2-4%. Hazaút van. |
|
Mágikus akciók |
Név |
Találmány |
Rúna-
szüks. |
Hitpont-
szüks. |
Mana-
szüks. |
F |
T |
N |
Magyarázat |
Druidák |
|
|
|
|
|
|
|
|
Szent kovácsolás |
|
6 |
4 |
4 |
P |
M |
2 |
Fegyvereket varázsolnak: 10%-100% egy
normál raktár-kapacitásnyit |
Szent termés |
|
6 |
4 |
4 |
P |
M |
2 |
Termést varázsolnak: 10%-100% egy normál
raktár-kapacitásnyit |
Szent termelés |
|
6 |
4 |
4 |
P |
M |
2 |
Anyagot varázsolnak: 10%-100% egy normál
raktár-kapacitásnyit |
Mennyei védők |
|
7 |
8 |
8 |
P |
M |
3 |
Védőket varázsol
(1-5/500 druida)
|
Mennyei támadók |
|
7 |
8 |
8 |
P |
M |
3 |
Támadókat varázsol
(1-5/500 druida)
|
Mennyei elitvédők |
|
9 |
16 |
16 |
P |
M |
3 |
Elit védoket varázsol
(1-5/500 druida)
|
Mennyei elittámadók |
|
9 |
16 |
16 |
P |
M |
3 |
Elit támadókat varázsol
(1-5/500 druida)
|
Varázslatok felmérése |
|
5 |
0 |
2 |
P |
I |
1 |
Felméri a célpontra ható aktív varázslatokat. Könnyített varázslat. |
Bolondok aranya |
|
9 |
2 |
15 |
A |
A |
2 |
A célpont dénárjának 2-6%-át értéktelen
ólommá varázsolja |
Fémporlasztás |
|
9 |
2 |
10 |
A |
A |
2 |
A célpont fegyvereinek 3-8%-át tönktreteszi. |
Rúnaégetés |
Rúnaégetés |
1 |
2 |
8 |
P |
A |
2 |
Megsemmisül a célpont rúnáinak 6-12%-a
de közben te is elveszted ennek a mennyiségnek a 30%-at. Limit: 5/24 óra. |
Határzár |
Határzár |
5 |
0 |
2 |
A |
M |
2 |
Országodról kevesebb információ szivárog
ki így 30% valószínűséggel a pontszámod nem frissül a pontlistában |
Fantomsereg |
Fantomsereg |
5 |
0 |
3 |
A |
M |
3 |
Országod főoldala torzítva jelenik meg
azok számára akik információhoz akanak jutni rólad a kristálygömb
varázslat segítségével. +-20% torzítás minden egységre. |
Tükörvarázs |
Mentális pajzs |
5 |
0 |
3 |
A |
M |
3 |
A rád irányuló azonnali ártó varázslatok
50%-os eséllyel visszapattannak a támadóra. A több körig tartó
varázslatok ellen nem véd. |
Aranybánya védelem |
|
1 |
0 |
0.5 |
A |
M |
1 |
Meggátolja hogy az ellenség elfoglalhassa
az aranybányáidat. |
Szénbánya védelem |
|
1 |
0 |
0.5 |
A |
M |
1 |
Meggátolja hogy az ellenség elfoglalhassa
a szénbányáidat. |
Vasbánya védelem |
|
1 |
0 |
0.5 |
A |
M |
1 |
Meggátolja hogy az ellenség elfoglalhassa
a vasbányáidat. |
Márványbánya védelem |
|
1 |
0 |
0.5 |
A |
M |
1 |
Meggátolja hogy az ellenség elfoglalhassa
a márványbányáidat. |
|
Alvilági akciók |
Név |
Találmány |
Ármány-
szüks. |
Magyarázat |
Kémek |
|
|
|
Építőanyagcsempészés
|
Csempészés |
30 |
3-6 körig lefölözi a célpont építőanyag-termelése
15-30%-át. |
Fegyvercsempészés
|
Csempészés |
30 |
3-6 körig lefölözi a célpont fegyvertermelése
15-30%-át. |
Ékszercsempészés
|
Csempészés |
30 |
3-6 körig lefölözi a célpont gyémánt-,
ezüst-és aranytermelése 15-30%-át. |
Fémcsempészés
|
Csempészés |
30 |
3-6 körig lefölözi a célpont fémtermelése
15-30%-át. |
|
Oldal tetejére
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|